Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 10:36:23 +0200

Tere!

Jõhvi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/01852 
aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Pauliku küla, 13101 Jõhvi-Ereda 
tee// Kaasiku tee L1// Pauliku ringtee T1, Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, 
Jõhvi küla, Kaasiku tn 26// Pauliku küla, 13101 Jõhvi-Ereda tee// Kaasiku 
tee L1// Pauliku ringtee T1, Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Pauliku küla, 
13101 Jõhvi-Ereda tee// Kaasiku tee L1// Pauliku ringtee T1 (sõidutee, 
reoveekanalisatsioon, külmaveetorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26898562>  (menetlus nr: 
417153), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõhvi Vallavalitsus) või menetleja (KRISTINA IKOHHAINEN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister